review mac eyeshadowpalette ‘pure bred’

hey everyone,

Ik heb vandaag een review van een oogschaduw palet van MAC, de naam van het paleDSC_1086t is ‘pure bred’. Ik heb het palet gekocht in Amerika, toen we in Orlando waren in een mall stond er midden in de mall een stand van MAC om de nieuwe fall colletion te promoten. Je kon de daar op laten maken en dat had ik toen gedaan, ik vond de oogschaduw die de visagist op mijn ogen had gedaan er mooi en toen heb ik hem gekregen van m’n ouders.

De kleuren zijn erg mooi,er zit in allemaal een kleine shimmer maar niet teveel. Doordat de shimmer niet de veel is kan je er een vrij neutrale look mee creëren maar toch chic. De kleuren dekken ook er goed. Ik heb de kleuren al een paar keer gedragen en ik krijg dan ook wel wat complimentjes over,maar ik draag het wel naar speciale gelegenheden of in het weekend want voor school vind ik het een beetje te.  Het palet koste in Amerika $46 omgerekend naar euro’s is dat €40.56.

DSC_1094

DSC_1089
collage-2015-09-12

The lookDSC_1116

Als eest breng je de kleur ‘silver cream’ met een platte kwast in je ooghoek aan, je maakt een beetje een Vtje. Dan breng je met dezelfde kwast de kleur ‘tan gold’ op de rest van het ooglid aan. In de buitenste ooghoek maak een V met de DSC_1114kleur ‘deep brown’ op een fluffy kwast die een beetje schuin is afgesneden. Als laatst breng net onder de waterlijn een lijntje aan met een schuin afgesneden kwasten in de kleur ‘plum‘.

Dit was mijn review en ooglood met het pure bred palet van MAC.Ik hoop dat jullie het leuk vonden en hopelijk tot de volgende keer.

bye bye,

Gwen

DSC_1118

Leave a Reply

